Livet på en pinne

Ligger just nu vid poolen och väntar på att Fredrik ska vakna. Jag har gått upp tidigare så man kan få några platser vid poolen eftersom man tydligen inte får paxa några stolar. Så vad gör man inte?

Två dagar kvar, vi blir upphämtade vid hotellet kl 20.40 imorgon kväll så vi landar mitti natten till söndagen. Det har ändå varit en bra och avkopplande vecka, livet har suttit på en pinne hela veckan. Känns jobbigt att man har en vecka till och sen jobb igen. Men man ska väl bara försöka njuta ändå?! Och speciellt när Sofie landar idag på Arlanda 17.22. Jag önskar att jag stod där med Henke med någon fin skylt och allt Sofie tycker om. Men jag får förhoppningsvis krama om henne om några dagar! Det är ändå 11 månader sen hon lämnade Sverige och 8 månader sen jag landade i Thailand. Kan inte riktigt förstå det, men äntligen kommer hon hem!