Helgen som gått

 
I fredags efter jobbet åkte jag till Andrea och fixade fransarna och efter det tog jag en snabbis på stan. Köpte lite nya underkläder och lite smått och gott! Efter så åkte jag och Fredrik först ut till nykvarn och hämtade mitt smink och vidare till hans föräldrar på middag. Vi avslutade kvällen med en film i soffan och somnade ganska tidigt! 
 
Lördagen åkte jag upp till stan för att äta lunch och spela boule med tjejerna. Det var roligare än vad det låter! Trodde aldrig att man skulle spela den där en och en halv timman som var utsatt för oss, det var snarare att vi fick skynda oss in i det sista innan tiden gick ut. Efter åkte jag hem med några glas bubbel i kroppen, hatar verkligen att åka pendel och speciellt lite lullig som jag var! Väl hemma så kom Fredde och Ante hem och vi fortsatte dricka lite. Niklas dök upp efter en stund och vid 00.30 bestämde vi oss för att ta en taxi upp till Stockholm. Vi dansade till stängning och var väl hemma strax innan 06.00. Så man var ju lagomt pigg igår samt idag har väl dagen varit seg! 
 
Min tre av tre förmiddagsvecka är jag nu inne på. Jag LÄNGTAR verkligen tills nästa vecka för då jobbar jag natt och jag känner att förmiddag inte är min grej! Sen LÄNGTAR jag också till på fredag då vi ska träffas hos Elin uppe i stan ett gäng tjejer och gå ut. Det ska bli så kul!