Lyxmiddag på en onsdag

Det här med att jobba natt är ju faktiskt helt jävla underbart. Tänk er att man får gå hem när folk går och jobbar tidigt på morgonen och så vaknar man när folk slutar jobba! Det kan ju liksom inte bli bättre, förutom att man måste gå till jobbet när ens kärlek går och lägger sig. Det är väl det enda negativa! 
 
Idag när jag vaknade gick jag upp och gjorde mig iordning direkt och sen tog jag tåget ut till Gnesta och familjen Carlsson/Appelgren. Har inte träffat någon av dem på kanske en månad så det var mycket att ta igen vad som hänt på den senaste tiden. Chrille lagade mat, det bjöds på fläskfilé och potatisgratäng med tillbehör. Den mannen kan verkligen laga mat. Linn är mycket lyckligt lottad så att säga! Selma fyller ett på lördag, hon har blivit så stor- helt sjukt ändå att det redan har gått ett helt år sen Linn lunkade runt med en stor mage. 
 
Nu ska jag jobba vidare, finns ändå en del att göra i natt! 
Linnsaan.blogg.se

❤️❤️❤️
Ses på lördag!