Veckan som gått

Förra helgen var Fredrik och jag på hans brors bröllop i Järfälla. En litet intimt och mysigt bröllop som slutade utanför våran sovstuga vid en brasa som grabbarna hade tänt!

I måndags började också jobba igen. Det har varit en tuff vecka då klockan har ringt 05.00 varje dag, dock har den gått så sjukt snabbt. Man har väl egentligen inte gjort så mycket förutom och jobba förutom i fredags då vi hade en liten mini kräftskiva i pershagen jag, Sofie, Niklas, Bella och Robin. Första gjord och fler ska det bli för det är ju ändå augusti nu!

Igår hängde jag inprincip hela dagen med Sofie. Vi satt ute hos henne i flera timmar innan vi tåg tåget upp till Lisette och åt en god middag och prata in på små timmarna. En välbehövlig kväll helt enkelt!

Det bästa med den här söndagen är att man inte behöver gå upp tidigt imorgon eftersom man har en veckas semester! Denna vecka måste jag packa ihop min lägenhet eftersom jag ska ju flytta in till Fredrik snart och mamma ska ta min lägenhet.