Tillbaka

Det var alldeles för länge sen jag skrev här. Jag vet! Men har haft några intensiva veckor med jobb, nöjen och kärlek. För en vecka sen var jag och Sandra i norge som var hur kul som helst. Inte bara kul att komma tillbaka men också väldigt kul att träffa Frida. Vi åt gott, drack massa gott och umgicks tillfullo. Resan dit var väl sådär, tror det tog nästan 12 timmar för mig att åka från södertälje-göteborg-strömstad och sen sandefjord. Skönt dock med resan hem då jag och Sandra tog in på hotell i göteborg innan jag åkte hem på måndagen. 
 
 
I helgen som var så bjöd Veronica in på lite middag med trevligt folk. Vi hängde där innan vi tog oss in till Södertälje där vi dansade ut kvällen. Kul hade vi! 
 
Idag gjorde jag någonting som är helt utanför min egna box så att säga. Folk säger att "man vet aldrig om gräset är grönare på andra sidan fören man testat". Så nu har jag testat och nu får vi bara vänta och se. Kan inte riktigt skriva om det just nu men förhoppningsvis snart.