Sjukskriven och akuten

Vilken vecka det har varit! Långsamt har den gått också, men ändå inte. Har legat i sängen i fyra dagar och på tredje dagen tvingade mamma mig till akuten. I måndags när Fredrik släppte av mig hemma (vi sov i lina hage då vi var husvakt/kattvakt) så kände jag att huvudet hade svikit men jag tänkte att om jag vilar lite innan jobbet så kanske det blir bättre. Inte det- så jag ringde och sjukanmälde mig och hoppades på att huvudvärken skulle ge med sig. Idag är det fredag och det har fortfarande inte släppt! Läkaren sa att han inget kunde göra och han visste inte vad felet var så han sa att blir det värre eller om de inte går över så ska jag åka in igen. Så jag ger det till söndag förmiddag, har det inte släppt så åker jag in igen. 

Annars då? Jo förra helgen firade vi Sofia som fyllt år. Först blev det lite mingel hos henne i birkastan innan vi först drog till nosh and chow och efter det dansade vi till 04.00 på rose! Så trött när jag kom hem att jag tydligen hade somnat med mobilen i handen. Kul kväll! 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

emma

hoppas du mår bättre

Svar: Tack😘
Emma El Assali