En stad man älskar

Förra veckan jobbade jag endast tre nätter eftersom jag skulle åka ner till Göteborg tidigt på fredagen. Vilken helg jag har haft! I fredags när vi kom ner kollade vi först lite i affärer innan vi åt lite lunch. Vid halv fyra var vi tvungna att innefinns oss på boendet innan deras reception stängde! På kvällen gick vi till lounge som hade AW mellan 17.00-22.00. Super kul och vi gick väl vid 01.30- lite senare än vad vi hade tänkt. 

Lördagen vaknade man med lite pannknack men efter en lunch buffé och en stund på stan mådde man bra igen. Kl 20.00 hade vi bord på TOSO och jag säger bara- WOW. Vilken matupplevelse. Super gott! Efter gick vi vidare till 8ight och dansade till stängde. 

Så glad att jag åkte ner, var väldigt osäker först men nu i efterhand ångrar jag inte det en sekund. Förhoppningsvis åker man ner snart igen- till Sveriges bästa stad!  (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)