Nattjobb

Min andra vecka natt är jag inne på nu. Endast två timmar kvar på detta pass och sen en natt till. Ska faktiskt bli skönt att jobba eftermiddag nästa vecka och sen blir det inte natt fören i februari tidigast igen. Vill komma igång med träningen och det är så svårt när man jobbar natt eftersom man knappt har någon ork till någonting. Sen gör saken inte det bättre att det börjar bli mörkare på dagarna, så man kommer hem när det är mörkt och sen är det mörkt när man vaknar på eftermiddagen! 
 
Helgen som kommer är inte speciellt planerad. Fredrik ska på kryssning med Ante på fredag så för mig blir det en lugn kväll hemma tänkte jag. På lördagen ska jag upp till stockholm på dagen för en lunch med Frida! Sen får vi se. Niklas hörde av sig idag och frågade om vi skulle äta middag och hänga så vi får se vad som sker. 
 
Nu är rasten över och jag måste jobba lite nu. 
Hörs när vi hörs!