Inte många inlägg

Dagarna bara swischar förbi och jag hinner inte riktigt reflektera och tänka känns det som. Känner mig ganska tom faktiskt. Vill typ att oktober månad ska vara över, men det känns som om den är extremt lång. Jämnfört med dem andra månaderna som gått! 

Kollade igenom massa gamla bilder från t.ex när Sandra och jag var på Bali och sen Filippinerna i en månad, och mina tre veckor i Thailand med Sofie. Helt underbara resor, vilken gör att jag blir extremt sugen på att dra iväg igen! Själv dessutom? Nej jag vet inte. Just nu känner jag att jag måste göra eller bokat något "större" att se fram emot. 

Nu ska jag försöka sova, klockan ringer 04.45 imorgon!  (null)
Hittade denna bild på Sandras reseblogg- det är från en ö i Filippinerna där vi två spenderade en hel dag helt själva innan massa båtar med turister ankom på eftermiddagen. Helt magiskt!