Imorgon flyger vi

Tiden har gått i ett. Har hunnit med en sväng till Halmstad i helgen då Patrik fyllde 30. Ett vår-it Halmstad välkomnade oss med nästan 20 grader och det var en bra helg med mycket sol.  (null)
(null)
(null)
(null)

Helgen innan var Linn och Ida över på middag. Super mysigt och kvällen slutade med en sväng på flamman. Det var länge sen det hände! Men så kul det var. Nu planeras en kväll  för att ha en hel kväll fast i Stockholm! Det blir någon gång i sommar när det är lite varmare. 
(null)
(null)

Jobbar min sista dag denna vecka för imorgon flyger jag och Fredrik till Gdansk. Åker imorgon och kommer hem måndag morgon! En långweekend som jag tror kommer bli riktigt bra. Fint hotell mitt i Gdansk är även bokat! Första gången jag ska packa en 10 kg väska som ska "hålla" för fyra dagar. Det är ångest kan jag säga er. Jag hade minst 20 kg med mig till Göteborg över helgen när jag fyllde år så just nu är det jobbigt! Vi får se hur det går.









Angelica Wåhlin

Men så kul med en weekend ändå! :)

Svar: Super mysigt! Och kan verkligen rekommendera Gdansk 🙏🏽😍
Emma El Assali