Lekland- första och sista gången?

Igår efter jobbet så kom Sarah och Victor för att åka ut till Exploria, ett gigantiskt lekland som ligger i hallunda. Både jag, Sarah och speciellt Victor hade kul. Vi lekte i över två timmar innan det var dags för sista åket men självklart skulle vi testa en ny platta som gick lite upp över golvet. Victor satte sig i mitten på den och Sarah gjorde fart och han ramlade av. Super kul tyckte Victor och ville såklart göra igen. Så denna gång hjälpte även jag att göra fart! Kanske sista också? Han ramlade av och började gråta och kunde inte röra armen? Ångest delux fick ju jag såklart och vi slutade på akuten där dem gipsade för att kunna åka hem för sen åka till röntgen idag då dem hade stängt den på Huddinge sjukhus. Läkaren trodde ju att handen var bruten men idag när dem gick från läkaren så hittade dem ingenting? Jag blev lite chockad men ändå lättad att det var lugnt. Nu leker tydligen han som vanligt! Tur i oturen, men nästa gång ska jag vara mer försiktig eller kanske han som lurade oss? Det får vi nog aldrig veta. 
(null)
(null)
(null)